Девіз: Нажити багато грошей...

«Нажити багато грошей – хоробрість, зберегти їх – мудрість, а уміло витратити їх – мистецтво»

Новації та цікаві новини бізнес. Актуальні бізнес - ідеї

Новації та цікаві новини бізнес


Вендінг – це революція у світовому бізнесі




Вендінг – це революція у світовому бізнесі. Цей напрямок відмінна ідея для бізнесу в майбутньому. Поява нових видів вендінгових апаратів може привести до кардинальних змін на багатьох ринках.
В Україні через них поки продають в основному снеки і газовану воду, але в розвинених країнах вендингова торгівля пішла далеко вперед.
Купуючи журнали і газети, я не раз ловила себе на думці, що переплачую 20-50% за «зайвий» контент: «От би придумати апарат, в якому будуть зібрані мільйони статей. А клієнти, вибравши тільки те, що їм потрібно, з цього ж апарату через кілька хвилин отримували б свіжонадрукований номер «свого» видання ». І ось сталося!
Перші кроки на шляху до реалізації цієї ідеї зробили розробники The Espresso Book Machine. Поки автомат працює тільки з книгами, але, як кажуть, чи то ще буде … Розумна машина має доступ до двох мільйонів видань. Вибравши на екрані книгу, яку хочеться прочитати, залишається почекати лише кілька хвилин.
Вбудований в апарат друкований модуль здатний виготовляти більше ста сторінок на хвилину. А далі, склеївши їх, він видає клієнту готову книжку. Так, щоб надрукувати копію «Злочину і покарання», йому знадобиться всього десять хвилин.
Поки існує тільки три дослідні зразки таких автоматів, кожен з яких коштує близько 70 тис. фунтів стерлінгів. Але абсолютно очевидно, що з запуском цих апаратів в масове виробництво їх ціна впаде в рази. Це означає, що вони можуть з’явитися повсюдно. Можливо, що окремим великим книжковим магазинам конкуренція з «машиною» не загрожує.
Бібліофілів, які люблять прогулюватися уздовж книжкових полиць, поки що достатньо. Але власникам дрібних ларьків і «розвалив» з появою The Espresso Book Machine варто добре задуматися про своє майбутнє. Те, що в невеликому автоматі можуть «поміститися» мільйони книг, це тільки один з його плюсів.
Є й інші – «роботу» не треба платити зарплату, як продавцям, не треба утримувати величезний склад, нетреба витрачати оборотні кошти на закупівлю книг, багато з яких можуть не сподобатися читачам і зависнуть «мертвим вантажем».
Швидше за все, через кілька років ця тенденція вийде за межі книжкового ринку і торкнеться індустрію періодичних видань. А паралельно і рекламний ринок. Націлення, який швидкими темпами розвивається в Інтернеті, зможе вийти і в оффлайн: розумний автомат, миттєво проаналізувавши смаки і переваги читача, чи зуміє «вставити» у видання ту рекламу, яка може зацікавити конкретної людини.
Вендинговий апарат, який працює за принципом «зроби сам те, що ти хочеш», з’явився і на ринку морозива. Американська компанія MooBella створила машину, яка на очах клієнта готує морозиво. При цьому можна вибрати «готове рішення» або зробити «мікс» з 96 різних смаків.
Нещодавні опитування показали, що тільки 33% українців час від часу роблять покупки через вендингові апарати. Половина респондентів заявили, що користуються автоматами рідко (від одного до чотирьох разів на рік) тільки тому, що поруч з місцем їх роботи або навчання таких просто немає. І тільки 13% відчувають недовіру до вендінгової торгівлі.

Все це говорить про те, що у вендингу широке поле для найрізноманітнішої діяльності. Особливо в умовах кризи, коли практично всі компанії заощаджують на оренді площ та зарплату продавців.


Офісний стіл CI Desk

Офісний стіл CI Desk – це творіння компанії Creative Industrial Objects. Біля керма цієї інтернаціональної фірми стоять три талановитих дизайнера: австрієць Якоб Іллером, болгарин Валентин Водевілі і чешка Марлена Ліски. Штаб-квартира компанії знаходиться у Відні. На даний момент в їх портфоліо вже три досить цікаві проекти, серед яких своєю оригінальністю й корисністю виділяється, перш за все, CI Desk.

У закритому вигляді стіл CI Desk найбільше нагадує звичайну тумбочку. Але це лише перше враження. Після більш тісного знайомства з усіма відсіками столу відразу стає зрозуміло, що перед нами постає повноцінний робочий стіл з підставкою для ноутбука, відсіками для канцелярії і документів. Місця вистачить для всього. Основна задумка творців в тому, щоб зробити робоче місце максимально невеликим, але при цьому забезпечити працівника всім необхідним.
Як відкрити приватний дитячий садок



В даний час отримати путівку в дитячий сад досить не просто.
Довгі черги і маса пільговиків відтягують отримання путівки. Багато батьків не мають можливості сидіти самі з дитиною, тому дуже популярними стають приватні дитячі сади.
Розрізняють приватний дитячий садок і домашній дитячий садок.
Останній варіант передбачає, що матуся, що знаходиться в декретній відпустці зі своєю дитиною бере ще одного або декілька дітей.
Зазвичай це практикується серед родичів або хороших знайомих. Такі організації зазвичай працюють нелегально, на увазі складності оформлення документів.
Організація приватного дитячого садка починається з оформлення юридичної особи, так як закон не дозволяє видавати фізичним особам ліцензію на відкриття загальноосвітнього закладу. Для того щоб розрахувати необхідні кошти вам знадобиться скласти бізнес план, який можна скласти самим або найняти для цієї роботи професіонала.
Приміщення для приватного дитячого садка повинно містити окремі приміщення для сну, ігор і проведення заходів. Також обов’язково повинні бути передбачені приміщення для приготування їжі та медичний кабінет. Важливо, щоб у приміщення була прилегла територія, на якій будуть проходити прогулянки. Бажано наявність дитячого майданчика.
Для підготовки приміщень потрібні меблі, спальні речі, обладнання для кухні. Для заняття з дітьми будуть необхідні методичні матеріали, книги та ігри. Головне це створити максимально зручну і безпечну обстановку для дитини.
Ретельно слід підійти до оформлення приміщення. Дизайн інтер’єру повинен сприятливо впливати на дитину, і сприяти його естетичному розвитку.
Підбір фахівців краще здійснювати заздалегідь.
Бажано це зробити ще на етапі обладнання приміщення. Батькам важливо знати, що з їхніми дітьми будуть займатися професіонали.
Витрати на утримання приватного дитячого садка будуть складатися з декількох частин. Одноразові витрати на отримання ліцензії, різні дозволи. Щомісячні витрати на оплату оренди, комунальних платежів і заробітну плату співробітникам. Витрати на продукти харчування і медикаменти.
Крім щомісячної плати за перебування дитини в садку деякі сади вводять разовий вступний внесок та інші незначні плати



Реставрація і утеплення дерев’яних вікон


Розглядаючи найбільш актуальні та прибуткові бізнес ідеї не можна обійти стороною таке вельми обширне поле діяльності для будь-якого починаючого підприємця, як сфера будівництва та ремонту.
Для когось ідея з виробництва цементно-піщаних та бетонних виробів, таких як тротуарна плитка, стовпчики, паркани і багато іншого вже сьогодні приносить реальні гроші. Адже якщо такі компоненти як, пісок, цемент або навіть щебінь в Донецьку дістати абсолютно непроблематично, то добавки, що додають готовому виробу таких властивостей, як міцність, водонепроникність і морозостійкість, Ви навряд чи зможете роздобути, не доклавши зусиль.
Тому бізнес по виконанню гідроізоляції підвалів, дахів і басейнів буде досить затребуваним. Також як і вельми високий попит, особливо у великих містах, на послуги з розбирання та знесення аварійних будівель. Бізнес ідея з демонтажу будівель або старого промислового устаткування є простим і надійним способом відкрити свою справу.
Але серед багатьох ідей для бізнесу, є деякі, які як не можна краще підходять саме для осінньо-зимового періоду. Тому в даній статті нами буде розглянута бізнес ідея з утеплення та ремонту дерев’яних вікон. Попит на дані послуги існує як у містах, так і в селах, адже частина квартир і будинків з металопластиковими вікнами навіть на сьогоднішній день залишається незначною у відношенні із загальною кількістю житла в країні.
Суть даної бізнес ідеї полягає у використанні для утеплення дерев’яних вікон спеціальних гумових прокладок, які продаються в будь-якому будівельному магазині або ринку. До того ж цей профіль володіє великими конкурентними перевагами зважаючи своїй надійності та дешевизни.
Тим більше, що при нинішніх доходах населення далеко не кожен дозволить собі змінити старі дерев’яні вікна на нові або металопластикові. Та й встановлювати додаткового профілю заняття досить клопітка. Набагато простіше наклеїти невелику смужку утеплювача на стики, це швидко і ефективно.
А в якості супутніх послуг Ви можете пропонувати установку нових ручок і оновлення зовнішнього вигляду, який господар не погодиться за невелику плату не тільки утеплити, але і «освіжити» свої вікна. Вартість утеплення та реставрації одного вікна складає близько 400 гривень, все залежить від його периметра і складності конструкції, тільки утеплення обійдеться замовнику в 100-150 гривень.
За один робочий день зусиллями одного працівника можуть бути оновлені півдюжини вікон. Вартість ущільнювача для вікон становить від 5-10 до декількох десятків гривень, в залежності від виробництва, якості і стану самого вікна.
Що примітно, цей вид бізнесу відрізняється мінімальними початковими вкладеннями. Все, що буде необхідно це профіль для утеплення та невеликий набір слюсарних інструментів, якщо у Вас є свій автомобіль – ще краще, не доведеться добиратися громадським транспортом, що значно заощадить ваш час.

Також можна займатися не тільки установкою, але і виробництвом самих профілів. Це не позбавлене сенсу, адже дерево завжди цінувалося набагато вище пластика. Тому, практично кожне старе вікно можна відреставрувати і утеплити і воно буде виглядати солідно і привабливо

Як відкрити кіоск «Форнетті»


У наш час форнеті – дуже популярний і прибутковий свій бізнес. Сутність його полягає в тому, щоб пекти пиріжки з листкового тіста з начинкою.
Компанія «Форнетті» на фабриці виробляє напівфабрикати, заморожує їх і розвозить по своїм кіоскам. Там печуть їх у спеціальних печах і відразу продають.
Смачні, добре упаковані в паперові пакетики і ціна влаштовує.
Вартість напівфабрикатів оптом від компанії – в межах 12 грн. за 1 кг. Націнка в кіосках становить близько 100%. Для організації свого бізнесу потрібно купити або орендувати кіоск площею 10-15 кв.м. Розташування його бажано не далеко від навчальних закладів, метро, авто або залізничного вокзалу. Встановити павільйон можна тільки з дозволу міської влади.
Простіше орендувати місце в торговому центрі. Закупити холодильну камеру, електронні ваги та вітрину. На це доведеться витратити близько 6 тис. грн. Фірмова піч коштуватиме – 10-15 тис. грн. Найняти 2-х продавщиць. На оформлення всіх дозволів піде близько місяця.
Якщо щодня продавати до 50 кг пиріжків, то це – 300 грн. чистого прибутку. Вкладення окупляться протягом 2-3 міс.
Користуються попитом пиріжки з беконом, овочами, солоним сиром і куркою з грибами. Учні, студенти беруть пиріжки з солодкими начинками – вишневою, абрикосовою, сливовою. Кожен бере 5-7 пиріжків – це в межах 150-200 грамів.
Дуже важливим у цьому бізнесі – знайти людне місце. Фахівці вважають, якщо мимо кіоску будуть проходити близько 20 чол. За хвилину – можна відкривати кіоск.
Бажано організувати свій бізнес на підставі партнерства з компанією «Форнетті». Після вирішення питань з установкою і обладнанням кіоску, фахівець компанії оцінює придатність приміщення, прогнозує майбутні виторги.
Компанія видає безкоштовно спецодяг для продавців, наклейки на вікна, а так само кошики для пиріжків. Підприємець не платить за користування торговою маркою. «Форнетті» може здати в оренду під заставу обладнання. З пиріжками можна продавати каву, соки, мінеральну воду і шоколад.

Кав’ярня на колесах



Кав’ярня на колесах – новий перспективний бізнес - проект. В даний час свіжі бізнес ідеї знаходять все більше поширення.
Ніша кав’ярень в нашій країні залишається незаповненою. У столиці ж Британії шанси пробитися в цьому сегменті дуже низькі. Там кав’ярні мало не на кожному розі. Подібні новинки наші співвітчизники сприймають з великим ентузіазмом. Кава для багатьох – бажаний напій, до нього ставляться з великим благоговінням.
А мережеві кав’ярень, значно завищуючи ціни, спритно на цьому заробляють. Так чому б не зробити так, щоб наші люди мали б можливість купувати хорошу каву, так як англійці.
Причиною створення мобільної кав’ярні є постійно зростаюча орендна плата. У даному випадку платити потрібно тільки за гараж, де стоїть автомобіль із кавовим апаратом.
Для реалізації бізнес проекту буде потрібно близько 40 тис. доларів. Левова частка цієї суми буде витрачена на придбання кавового обладнання. Бажано, італійського, воно має хороші техніко-економічні показники і більш надійне в роботі. Розмістити його можна на скутері чи автомобілі, відповідно переобладнавши його під мобільну кав’ярню. Чимало потрібно попрацювати над гарним рекламним оформленням автокофейні. Важливо закупити уніформу для співробітників, зернова кава високої якості, стаканчики і ін
Щоб не ризикувати і перестрахуватися бажано починати бізнес з однієї машини, а при успішному розвитку – обладнати ще кілька.
Мобільна кав’ярня розрахована на людей, котрі поспішають. Тому обслуговування повинно бути швидким – це є головним коником кав’ярні на колесах.
Щоб полегшити клієнтові вибір повинен бути широкий асортимент, що складаються з 5-7 напоїв. Оптимальні ціни, швидкість обслуговування – головні чинники мобільної кав’ярні.
Якщо щодня продавати близько 200 порцій, то автокофейня може приносити 4-5 тис. доларів на місяць і витрати окупляться протягом року.

Торгові автомати з газованою водою



Згадуючи минуле,  приходить в голову бізнес ідея – поставити де тільки можна торгові автомати для продажу газованої води, а, можливо, і не тільки води …  Саме їх недостатньо.
Кава – будь ласка, чай – те саме. А ось вода … У радянські часи вони стояли на кожному кроці, а сьогодні їх чомусь замало.
Особливо їх недолік відчувається під час літньої спеки, коли людський організм втрачає багато рідини і її треба постійно поповнювати.
Опис товару. Найважче в організації цієї бізнес ідеї – це пошук торгових автоматів. Справа в тому, що я б віддав перевагу сучасним автоматам радянські автомати з газованою водою. Пам’ятаєте? Проста водичка – копійка, з сиропом – три.
Зрозуміло, життя не стоїть на місці і вносить свої корективи. Автомат працює цілодобово, без перерви і вихідних. Що дуже зручно для покупців. Для Вас як для власника автомат зручний тим, що не доведеться наймати на роботу продавця і платити йому зарплату.
Клієнти. Всі хто хоче пити, кого змучила спрага, є Вашими потенційними покупцями.
Конкуренти. Ваші конкуренти всі, хто торгує будь-якими напоями: газованими й негазованими, соками і простою водою з артезіанських свердловин.
Юридичне оформлення. У порівнянні зі звичайною торгівлею, дозвільних паперів Вам знадобиться небагато. Звичайно, необхідно одержати торговельний патент на загальних підставах.
Приміщення. Це саме той випадок, коли Вам немає потреби переживати з приводу пошуку великих торгових площ. Ставити автомати доцільно в людних місцях: прямо на вулиці, на зупинках громадського транспорту, в підземних переходах, у вестибюлях і холах офісних будівель, поліклініках і лікарнях, в супермаркетах і торгових центрах.
Обладнання, сировина та матеріали. Вам доведеться закупити концентрат для приготування сиропу, причому різних видів. Його можна придбати на заводах, що випускають безалкогольні напої. Вони є в кожному місті. Також Вам знадобляться стаканчики з антістатіческогпро пластику. І причому у величезній кількості. Є ще більш простий варіант – вендингові компанії. Вони надають повний пакет (як документів так і обладнання) – лише б Ви займалися поширенням цього бізнесу.
Маркетинг. Якась спеціальна реклама тут не потрібна. Найкращою рекламою може служити сам торговий автомат: у всій своїй красі і неповторності. Зрозуміло, на очах у широкої публіки.
Капітал. Залежить від того, як Ви домовитеся з вендором і власником приміщення
Перспективи розвитку. Від одного автомата – до створення мережі з десятків автоматів! Як результат, Ваші доходи зростуть пропорційно кількості працюючих автоматів.



Між багатством і власним бізнесом знак рівності не ставиться

Мати власний бізнес - це ще не запорука багатства. Статистика свідчить, що дві третини фірм припиняють свою діяльність протягом першого року існування. Наступного року закриваються ще дві третини від тієї кількості, що залишилася після першого року. Шанси вижити після двох років існування має лише десята частина фірм, що залишилися. Згадаймо, що не з кожної гілочки виростає на яблуні повноцінне яблуко. Мабуть, більшість квіточок залишаються недозрілими яблучками, які безжально опадають. Ось так і з фірмами.
Відомо, що є фірми, які спеціально створюються для того, щоб негайно закритися. Але тут мова йде не про них.
Перш ніж вдається знайти прибуткову справу, доводиться кілька років пробувати. Починаючому бізнесменові слід бути готовим до неодноразових поразок до тих пір, як прийде успіх.
Не слід також забувати, що найприбутковіші - це ті проекти, які пов'язані з підвищеним ризиком. Чим менше ризику, - тим менше прибуток.



Власний бізнес - завжди ризик, але не завжди успіх. Головне в бізнес-діяльності -бізнес-ідея.



Будь-який успішний бізнес - це завжди ідея, яка відрізняється від інших. Якщо зустрічається інновація, може забезпечити прибуток, - слід за неї хапатися і втілювати в життя. Слід пам'ятати й таке - інновація не обов'язково повинна бути глобальною. Те, що вже відомо в іншому місці, може бути інновацією для вашого. Відомо, що нове - це забуте старе (або маловідоме). Слід вивчати ділову діяльність в інших містах і країнах і розвивати її в рідному для бізнесмена оточенні.
Якщо інновація вже десь втілена, то це є аргументом на її корисність і живучість.
Бізнесовий успіх може забезпечити тільки цікава ідея. Якщо її немає, то з конкурентами не впораєтеся. На сформованій доріжці вони почуваються краще за вас. Вони на ній були першими і вже накопичили досвід.

Успішний бізнес - це завжди інновація

Досить поширена думка про те, що для відкриття свого бізнесу є необхідним стартовий капітал. Це не завжди відповідає дійсності. Більшість всесвітньо відомих компаній стартували з "нуля". Приклади - "Microsoft", "Apple", "Coca-Cola", "Kodak", "Google".
Правильний бізнес годує себе сам. Завдання бізнесмена-початківця полягає в тому, щоб лише певний час протриматися на голодному пайку. Незабаром після початку бізнес-діяльності стає зрозумілим, чи варто її продовжувати, а чи від неї слід відмовитися.


Для стартового бізнесу грошей потрібно менше, а зусиль - максимум

Якщо ж обставини склалися так, що гроші для старту все ж потрібні, то їх рекомендують шукати в трьох категоріях, позначаються латинською буквою "f":
  • family - родина;
  • friends - друзі;
  • fools - дурні.
Останніх - завжди багато. Їх всіх слід знайти. Якщо вони не відкликаються, то це означає, що до них не знайдено правильного підходу.
Якщо друзі не можуть позичити грошей, - їм слід запропонувати взяти участь у спільній справі.
Якщо ви впевнені в геніальності своєї бізнес ідеї, то можна взяти кредит у банку. Кредит потрібно брати правильний. Передусім це означає, що його погашення відбувається наприкінці передбаченого періоду, а не частинами. Щомісяця слід сплачувати лише відсотки. Ефективна ставка не повинна перевищувати 20 відсотків.
Можна виграти міський або регіональний конкурс і отримати транш від влади. Для цього потрібне вміння у складанні переконливих бізнес-планів. Це не всі вміють робити.
Можна знайти багатого інвестора і запропонувати йому ідею для інвестування. Це треба поступати обачно, щоб вашу ідею нема перед репозічіли. Пам'ятайте, ні авторським, ні патентним правом ідея не охороняється. Ідеї бізнесу- це сфера суспільного надбання. Якщо ж ідея набуває вигляду "ноу-хау" (комерційної таємниці), то це - вже інша справа. Яка не яка, хоч слабенька, а все ж правова охорона ідей існує. Перед тим, як їх розголошувати, слід укладати договір про конфіденційність.


Якщо потрібні гроші на бізнес - то вони обов'язково знайдуться

Це правило - зразок того, що "цукор є солодким" і не вимагає додаткових роз'яснень.
Далі зупинимося на деяких порадах, які фахівці дають бізнес-менам початківцям. Ці поради допомагають визначити, кого влаштовує робота за наймом або вільне плавання в морі підприємництва. Свій бізнес надає повну свободу дій залежно від ділових якостей підприємця. Бізнес може принести і матеріальну, і моральну незалежність. Може і не принести. Бізнес гарантії не створює і не надає. Бізнес створює тільки шанси.
Так що для бізнесу потрібно наступне:
  1. Рішучість. Кажуть: "Щоб стати підприємцем, їм просто потрібно стати!". Ті, хто довго думає, бізнесменами ніколи не стануть. Якщо думати про все - податки, перспективи розвитку, стартовий капітал, про позику для стартового капіталу, - це просто не вистачить часу стати бізнесменом. Тут, очевидно, доречно вислів Наполеона: "Головне - це втрутитися в бій". Все інше прийде саме собою.
  2. Бізнес-планування. Фахівці вважають, що для започаткування бізнес діяльності достатньо простої бізнес-ідеї. Бізнес-план потрібен буде для отримання кредиту в банку. Якщо ж відкриття бізнесу починати зі складання бізнесу з усіма подробицями, то на це піде багато часу. Професіонали можуть скласти бізнес-план, але візьмуть за це пристойні гроші. Фахівці радять не перебільшувати значення бізнес-планів. Його складання може відбити охоту до заняття бізнесом.
  3. Старт без капіталу. Існує чимало способів почати бізнес-діяльність без залучення зовнішніх коштів, у тому числі банківських кредитів. Кредит можна брати тоді, коли підприємець вже твердо стоїть на ногах і гроші потрібні для розширення бізнесу. Банківський кредит, як правило, передбачає щомісячні виплати з відсотками, нарахування пені у разі недотримання термінів погашення. Банківський договір зазвичай містить кілька несприятливих для бізнесмена положень. Фахівці радять будувати бізнес так, щоб від малого поступово йти до більшого. Бувають випадки, коли гроші створюються буквально з повітря.
  4. Конкуренція. В умовах ринкової економіки без неї бізнес діяльності не буває. Конкуренція - річ неприємна, але вічна. Завжди була, є і буде. Якщо боятися конкуренції, - все одно, що боятися вовка і не ходити в ліс. Про конкуренцію не слід забувати, але і не думати, що вона спрямована саме проти вас. Вона спрямована проти всіх і все з нею живуть.
  5. Помилки. Вони будуть. Не робить помилки той, хто нічого не робить. Помилок боятися не слід.
  6. Гнучкість. У ринковій економіці нічого не буває стабільного. Бізнесмен повинен бути готовий до змін на ринку і адекватно реагувати на них. Слід завжди відстежувати зміни на ринку і намагатися без втрат реагувати на будь-яку ситуацію. Наприклад, не варто тримати товар за великою ціною, намагаючись компенсувати витрати на нього. Розумніше буде продати його дешевше і отримати хоча б частину витрат.
  7. Економія. Свою кишеню не слід плутати з касою фірми. Не витрачайте негайно зароблені гроші, навіть якщо підприємство належить виключно вам. Слід економити принаймні 10 відсотків готівкою. Це дозволить пережити форс-мажорні обставини і зберегти колишній рівень життя у разі настання несприятливих часів.
  8. Здатність до подолання труднощів. Китайський філософ Лао-Цзи сказав, що шлях в 10 000 кроків починається з першого кроку. Свій бізнес вимагає великої відповідальності і максимальної віддачі. Тільки за таких умов можна досягти успіхів.


ДОСВІД - ЗАПОРУКА БІЗНЕСУ

Абсолютна більшість фірм, заснованих людьми з відсутністю необхідного досвіду, відчувають банкрутства. Основна причина чому це відбувається - люди не знають як стати багатими. Не знають як створити успішний бізнес. Можливо, ці люди варту уваги ідею про продукт або послугу, але не мають ідеї запуску нового бізнесу.
Більшість компаній, що утворюються досвідченими бізнесменами, є успішними. Це пояснюється тим, що досвідчені люди знають, що потрібно робити і як потрібно робити. Вони знають як продати свій товар або послугу, як вести ділові переговори з постачальниками, як збільшити доходи, як вести маркетингові кампанії та управляти фінансами. Досвід є запорукою для успішного старту і ведення бізнесу.
Згідно з даними фірми "Dunn and Bradstreet" 96 відсотків компаній у США зазнають невдачі через нездатність управління ними. Це поняття означає, що ті люди, які компанії створили, не знають як вчинити з нею далі. Помічено, що двома основними сферами, де допускаються помилки, є:
  • Продажі та маркетинг. Майже половина компаній розпадається з огляду на те, що їм не вистачає доходів від продажу товарів і послуг. Мало фірм припиняють свою діяльність, коли є стабільні та високі доходи.
  • Кепський контроль витрат. Майже половина компаній закривається оскільки витрати перевищують доходи. Необхідними для успішної бізнес-діяльності є досвід у сфері продажів, маркетингу, фінансів та контролю витрат.
Кажуть, що успіх у бізнесі - це не питання удачі чи випадковості. Це - питання досвіду і знань. Для успішного ведення бізнесу необхідні знання.
Поради в цьому напрямку - прості і зрозумілі.
  1. Виберіть фірму, яка займається тим же бізнесом, цікавить вас для майбутньої бізнес-діяльності. Доцільно влаштовуватися на роботу в таку компанію і якийсь час в ній попрацювати. При такому прийому можна отримати знання і досвід, які знадобляться для ведення власного бізнесу.
  2. Бізнесу треба вчитися. З цією метою потрібно читати книги, журнали та інші джерела, що містять ділову інформацію. Навчання в наш час має бути безперервним. Секрет успіху - це постійне вдосконалення своїх знань.