Девіз: Нажити багато грошей...

«Нажити багато грошей – хоробрість, зберегти їх – мудрість, а уміло витратити їх – мистецтво»

Партнери

      
 Училище акредитовано як вищий навчальний заклад освіти І рівня акредитації з правом підготовки медичних сестер та фельдшерів на базі повної середньої освіти  
Чорнобильське медичне училище м. Яготин
Ліцензія № 506018 Серія АВ від 04 грудня 2009 року Сертифікати  про акредитацію № 1021867, 1021868 серія НД-1 від 02 лютого 2012 року
       За піввікову діяльність Чорнобильське медичне училище підготувало більше 4 тисяч спеціалістів. Зараз важко знайти місто чи район України, країн близького зарубіжжя, де не працювали б випускники цього навчального закладу




Яготинський інститут МАУП



Підготовку фахівців в інституті забезпечують 65 науково-педагогічних працівників, які працюють на постійній основі та на засадах штатного сумісництва. На штатній основі працює 37 викладачів, з яких  3 доктори і 17 кандидатів наук.

Напрями підготовки:
·        Економіка та підприємництво
·        Соціальне забезпечення
·        Менеджмент і адміністрування
·        Право
Спеціальності і спеціалізації:
·        Правознавство
·        Фінанси і кредит
·        Соціальна робота
·        Менеджмент організацій і адміністрування






В складі навчально-виховного комплексу
Переяслав-Хмельницького Державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди

На основі базової загальної середньої освіти з отриманням повної загальної середньої освіти
(термін нвчання 3 роки)
·        тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва (категорія «А», «В»);
·        слюсар-ремонтник; водій автотранспортних засобів (категорія «С»);
·        кухар – кондитер;
·        лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу;
·        маляр;
·        електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування; електрозварник ручного зварювання.

На основі повної загальної середньої освіти
(термін навчання 1,5 року)

-  Електромонтажник з освітлення на освітлювальних мережах; електромонтажник силових мереж та електроустаткування.
-     Лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу; Маляр.

Професії на контрактній основі
(термін навчання від 3 до 6 місяців)
·         Електрозварник ручного зварювання.                      
·         Оператор комп’ютерного набору.          
·         Токар; фрезерувальник.                                                
·         Водій автотранспортних засобів (категорія «С»)
·          Водій  автотранспортних засобів (категорія «В»)                        
· Тракторист-машиніст  сільськогосподарського   виробництва  (категорія «А»)     

Учням виплачується стипендія, надається гуртожиток, безкоштовне харчування, працюють спортивні секції та гуртки технічної творчості. Кращим випускникам центру надається можливість продовжити навчання в Переяслав-Хмельницькому  педагогічному університеті

 07700, Київська область, м. Яготин, вул. Київська,6

Телефон: (04575) 4-11-64,  E-mail: yagotincpto@mail.ru






р




Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів
 – це регіо­нальний навчальний, науково-методичний, інформаційний та координаційний центр безпе­рерв­ної освіти педагогічних працівників та управлінських кадрів.
 Його засновано за ріше­нням Київської обласної ради №108-07-ХХІІІ від 12 травня 1999 року відповідно до розпо­рядження Київської обласної державної адміністрації №276 від 28 травня 1999 року і наказу Головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації за №148 від 7 червня 1999 року.

Система післядипломної педагогічної освіти Київської області є органічною складовою державної освітньої системи і покликана створювати сприятливі умови для профе­сійного розвитку освітян регіону. КОІПОПК є голов­ною структурною одиницею цієї системи; його функціонування здійснюється відповідно до чинного законодавства та нормативних документів України. 

Мета діяльності інституту – підвищення фахового рівня педагогічних працівників і управлінських кадрів системи середньої загальної освіти регіону, безперервний розвиток творчого потенціалу кожного педагога, управлінця, його інтелектуального і загальнокультурного рівня, оновлення професійних знань та вдосконалення набутих компетенцій, розгортання науково-дослідницької, експериментальної роботи у закладах освіти області.