Девіз: Нажити багато грошей...

«Нажити багато грошей – хоробрість, зберегти їх – мудрість, а уміло витратити їх – мистецтво»

четвер, 31 січня 2013 р.


27 січня 2013 р. відбулося чергове засідання клубу. Засідання
було          особливе – виїзне. Ми відвідали Яготинський маслозавод.


Споруджене 1956 року, підприємство «Яготинський маслозавод» завжди було в числі лідерів, в авангарді технічного прогресу.  Яготинський маслозавод першим в Київський області встановив - ще 1967 року – імпортне устаткування, французьку лінію з виробництва вершкового масла «Контімаб». Продукції Яготинського маслозаводу – маслу «Вершкове» та «Любительське» - першій в СРСР – було присвоєно Державний знак  якості. Тут вперше пройшли випробування фасувальні автомати для пакування масла і вперше в Україні розпочалося  в упаковку з фольги. На заводі й досі пишаються тим, що масло яготинського виробництва постачалось до Москви під час проведення Олімпіади-80 .
Із здобуттям незалежності та переходом економіки на нову модель розвитку, завод не втратив своїх позицій. На відміну від багатьох  молокопереробних підприємств України, які різко пішли донизу, Яготинський маслозавод зумів розв’язати сировинну проблему. Знову  ж таки чи не першим в Україні в Яготині запровадили забуту практику роботи з індивідуальними  молокоздавачами, налагодивши систему збирання,  оплати, заохочення, ставши в цьому показовим підприємством галузі.
Яготинський маслозавод сьогодні - це 40 відсотків об­сягу промислової      продукції району і 60 відсотків надход­жень до місцевого бюджету..
Відкрите акціонерне товариство «Яготинський маслозавод»  має такі види виробництва, як  виробництво масла, цільномолочної продукції, сухого знежиреного та сухого цільного молока.
Завод останніми роками став виробляти все менше і менше масла. Така політика проводиться тому, що цей продукт став малорентабельним, а монолітне масло, яке раніше відправлялося на експорт, взагалі стало збитковим. За останні 10 років його виробили  на 700 тонн менше Натомість різко зросла кількість незбираномолочної продукції. Ще більш вражаючі темпи виробництва сухого молока: за 10 років його обсяги виросли більш ніж у 8 разів.
В асортиментній політиці підприємство орієнтується на виробництво незбираномолочної продукції. Асортимент цієї продукції налічує близько 30 найменувань, при цьому враховуються тенденції, які спостерігаються у споживчих перевагах покупця – продукти з підвищеною кількістю молочного білка і мінімальним вмістом жиру.
Яготинський маслозавод – далеко не гігант індустрії. Але його роль в економіці району аж ніяк не менша, ніж роль концерну «Стірол» для Горлівки, об’єднання «Азот» для Черкас чи «Укртатнафти» для Кременчука.  Всі названі підприємства – опора економіки своїх регіонів. Поряд з цим Яготинський маслозавод є наочним прикладом того, як можна і треба працювати в екстремальних економічних умовах, вміло визначати пріоритети, вчасно переорієнтовуючись, раціонально використовуючи ресурси, максимально «витискаючи» з ситуації потрібний результат.


                                    Лінія фасування масла «Яготинське»


 Лінія фасування сухого молока


                   Обладнання цеху , на якому випускається 5-5 тонн сиркової маси щодоби



 Цех незбираномолочної продукції 


                                               Відділення пастеризації молока і вершків

                                                                   
                                                      Ми всі були задоволені поїздкою

                                                             
Купляйте продукцію з торговою маркою «Яготинський маслозавод»!!!
Не пожалкуєте!!!