Девіз: Нажити багато грошей...

«Нажити багато грошей – хоробрість, зберегти їх – мудрість, а уміло витратити їх – мистецтво»

пʼятницю, 8 лютого 2013 р.


Мені сподобалося, що до нас в клуб завітав  майстер з манікюру пані Таміла. Вона зробила нам гарні малюнки на нігтях. Я думаю всім сподобалося. Я також захотіла професійно вивчитися на майстра з манікюру.
                                                                                         Аня Клименко

Мені дуже сподобалося на минулому засіданні клубу, коли нам продемонстрували майстер-клас з манікюру. Пані Таміла показала нам, як треба наносити рисунки на нігті.
                                                                   Інна Матушко

Мені дуже сподобалося минуле засідання, особливо те, що всім дівчатам зробили безкоштовний красивий манікюр. Я бажаю нашому клубу, щоб він і далі розвивався і ставав ще цікавішим.
Іра Лук’янець

Вчора мені дуже сподобався майстер-клас з манікюр. Було цікаво дізнатися як правильно доглядати за нігтями, як правильно малювати візерунки на нігтях.
Також мені сподобалось те, що можна займатися своєю основною роботою, а також хобі, яке при цьому приносить дохід.
Таня Бугай

Для мене ця зустріч була дуже цікаво. Пані Таміла показала нам як треба розмальовувати нігті.
 Галина Скакун

Мені дуже подобається наш клуб. Вчора було найцікавіше засідання – м а н і к ю р. це дуже цікаво, коли дізнаєшся щось нове і корисне для себе.
Катя Македон

Пані Таміла чудовий майстер. Я навчилася робити манікюр. Мені дуже сподобалося.
Аліна Гвоздяна

Немає коментарів:

Дописати коментар