Девіз: Нажити багато грошей...

«Нажити багато грошей – хоробрість, зберегти їх – мудрість, а уміло витратити їх – мистецтво»

понеділок, 11 березня 2013 р.



                       11.03.2013 року було проведено практичним психологом Самофал А.В.                анкетування на визначення майбутньої професії ( за методикою Є. Клімова ) серед учасників клубу «Тереторія успіху» та отримані такі результати:

1. «Людина - природа» - 5 учнів.
Праця людей цієї групи професій пов’язана  із:
Перетворенням, переробкою (садівник, технолог харчової промисловості);
Обслуговуванням, охороною флори і фауни (працівник лісового господарства, квіткар, тваринник, птахівник );
Заготівля продуктів, експлуатація природних ресурсів (риболов, лісоруб, агроном, зоотехнік, мисливець);
Відновленням, лікуванням (ветеринар, еколог, лісник);
Вивченням, описом, розвідуванням (генетик, геолог, ботанік, зоолог, метролог ).

2. «Людина - техніка» - 6 учнів.
Праця людей цієї групи професій пов’язана  із:
Перебудовою деталей, виробів, механізмів ( виготовлення деталей, машин, механізмів вручну, на верстатах і автоматичних лініях, слюсарні роботи, монтажні і електромонтажні, будівельно-оздоблювальні, роботи по видобутку та переробці промислової сировини, виготовлення харчових продуктів);
Обслуговуванням технічних об’єктів ( налагодження та обслуговування устаткування, управління верстатами, машинами, механізмами, транспортними засобами та будівельними машинами);
Відновленням ( відновленням та ремонтом технічного устаткування, виробів );
Вивченням ( контроль і аналіз якості виробів і механізмів, випробування якості виробів).

3. «Людина – знакова система» - 5 учнів.
Праця людей цієї групи професій пов’язана  із:
Перетворенням, розрахунком, сортуванням (бухгалтер, економіст, працівник пошти);
Шифровкою, дешифровко, розпізнаванням символів (стенографіст, радист, лінгвіст, філолог, історик, математик, бібліотекар);
Управлінням руху (диспетчер, інспектор ДАІ);
Складанням і збереженням документації (нотаріус, архіваріус, діловод);
Відновленням, усуненням помилок (коректор, редактор).

4. «Людина – художній образ» - 3 учнів.
Праця людей цієї групи професій пов’язана  із:
Перетворенням, створенням (архітектор, дизайнер, скульптор, модельєр, художник, режисер, композитор);
Виконанням, виготовленням виробів за зразком в одиничному екземплярі (диригент, музикант, вокаліст, актор, ювелір, реставратор);
Із відтворенням, копіюванням, розмноженням художніх творів (маляр, майстер художнього розпису).

5. «Людина - Людина» - 7 учнів.
Праця людей цієї групи професій пов’язана  із:
Вихованням, навчанням, тренуванням других людей (вихователь ДНЗ, дитячих будинків, викладачі в школах та інших навчальних закладах, майстер виробничого навчання, спортивний тренер);
Медичним обслуговуванням людей та доглядом за ними (лікар, зубний технік, медична сестра);
Правовою допомогою (суддя, адвокат, юрисконсульт, працівник міліції );
Організацією людей, керівництвом та управлінням ними ( адміністратор, менеджер );
Вивченням, описом, дослідженням інших людей (соціолог, психолог, журналіст, слідчий).