3 грудня 2013 р. відбулося засідання клубу "Територія успіху". Тема заняття: "Маркетингові стратегії: диференційований маркетинг. недиференційований та концентрований маркетинг".
члени клубу ознайомилися з поняттями:
- сигментування ринку;
- ринкова ніша;
- ринкове вікно
- цільові групи споживачів.
-
Цікаво пройшло творче завдання «Проблема з цеглиною»
Учні об’єдналися у групи. За допомогою лише запропонованих матеріалів
(чотири аркуші паперу А4 та 1 м скотчу) їм треба розташувати цеглу на
висоті принаймні 10 см над підлогою. Для цього у них є 6 хвилин.
Запитання для обговорення:
- Як група підійшла до проблеми?
- Чи розглядалося спочатку багато варіантів, чи відразу знайшовся розв’язок?
- Чи група зупинилася лише на одному способі розв’язання проблеми,
- Чи група здалася і не знайшла рішення проблеми?
- Як краще знаходити ідеї?
- Яким чином краще розв’язувати проблему?
Немає коментарів:
Дописати коментар